اتحادیه مواد شیمیایی

در روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ هیئت مدیره اتحادیه مواد شیمیایی با اعضای جدید هیئت امنای بازار کیمیا دیدار نمودند.

با هماهنگی انجام شده سمت های اعضای هیئت امنا به ترتیب آرا جناب اقای محمد سلامی به عنوان رئیس، اقای مهدی نجمی به عنوان نایب رئیس و اقای بهرام طاهری به عنوان دبیر و همچنین آقایان شیخی‌نیا و مرادنژاد به عنوان عضو تعیین گردیدند و مقرر شد این اسامی توسط اتحادیه مواد شیمیایی به شرکت ساماندهی نیز اعلام گردد.

سپس گوشه ای از مشکلات بازار کیمیا بیان شده و مقرر شد لیست کاملی از این موارد تهیه و در جلسه آینده با هیئت مدیره اتحادیه درمیان گذاشته شود.

در این دیدار توسط آقای مهران صفرغنی دبیر اتحادیه مواد شیمیایی پیشنهاد گردید جلسات هیئت امنای جدید هر هفته به طور مرتب در ساعت و مکان مشخص برقرار شده و گزارش آن به اتحادیه ارسال گردد.

همچنین جلسات دوره ای با مدیران و نمایندگان شرکت ساماندهی به همراه نماینده اتحادیه برقرار شده و موارد و معضلات این بازار پیگیری و جهت حل آن اقدامات مقتضی انجام پذیرد.

در ادامه جناب ملکی ریاست محترم اتحادیه مواد شیمیایی علاوه بر ابراز حمایت همه جانبه خود از هیئت امنای جدید و تشکر از قبول مسئولیت این عزیزان ابراز امیدواری کردند که، با توجه به حضور جناب سعید بیگی ریاست شرکت ساماندهی و همراهی مثبت و مساعدت ایشان، امیدواریم این دوره بهترین فرصت برای احیای کسب و کار اعضا بازار کیمیا گردد.

 

روابط عمومی اتحادیه صنف مواد شیمیایی تهران