اتحادیه مواد شیمیایی

امضای تفاهم نامه شرکت ساماندهی ‌و اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران

تفاهم‌نامه همکاری‌های دو جانبه با هدف افزایش تعاملات فی ما بین شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران با محوریت ساماندهی بازار کیمیا و محور ناصرخسرو و همچنین تسهیل امور و اجرای کامل طرح انتقال از شهر تهران منعقد گردید.

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه مواد شیمیایی جناب اقای سعید بیگی با اشاره به همکاری شرکت و اتحادیه در سنوات گذشته اظهار کرد:

با تقویت این همکاری‌ها اهداف مشترک از جمله ارائه خدمات بهتر به شهروندان بدون ایجاد مزاحمت و مخاطره به شکل بهتری‌ محقق و مسیر پیش رو روشن تر و اجرایی تر خواهد شد.

بیگی با تاکید بر سهم فراوان این صنف در فعالیت های تولیدی کشور تصریح کرد:

تاکنون تعاملات برای حفظ فعالیت و رفع مزاحمت شهری به خوبی پیش رفته و ادامه ان میتواند باعث تقویت همکاری‌های آتی گردد.

وی راه‌اندازی و فعالیت بازار کیمیا را یکی از دستاوردهای مهم در ساماندهی صنف شیمیایی فروشان دانست و افزود:

اولویت ما‌ تکمیل چرخه ساماندهی این صنف با کمک اتحادیه است و امیدواریم به زودی شاهد انتقال کامل صنف تهیه کنندگان و‌ فروشندگان مواد شیمیایی از سطح شهر به ویژه محور ناصرخسرو باشیم.

 

جناب اقای بهزاد ملکی، رییس اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی هم امضا‌ تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه را گام مهمی در ارتقا سطح فعالیت‌های مشترک عنوان کرد و افزود:

فرصت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در این صنف وجود دارد و ما به عنوان اعضای اتحادیه و هیات امنای بازار کیمیا برای تحقق و اجرای برنامه های مندرج در تفاهم نامه ، آماده هستیم تاچالش‌های‌موجود‌ به بهترین شکل حل شود.

 

رحمان نژاد معاون توسعه، سرمایه گذاری و بهره برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت بازار کیمیا عنوان کرد:

اخیرا انتخابات هیات امنای بازار کیمیا برگزار شد و‌ منتخبین برای اولین بار در این جلسه به عنوان اعضای جدید حضور دارند.

در‌پایان جلسه امضای تفاهم‌نامه نیز، اعضای اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی چالش‌های موجود در برابر اتحادیه و پیشنهادات خود را برای ارتقا تعاملات مطرح نمودند.

 

روابط عمومی اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران